wtorek, czerwca 13, 2017

X. Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy :)

Byłam, widziałam, wygrałam!
W konkursie na Scrap Poemat zajęłam miejsce na podium i zgarnęłam maaaaasę cudowności! Moja praca to list w butelce pełnej ozdób i Wycinanek :)




A oto mój poemat ;) Dziękuję za przyznanie nagrody Jury! :D
Zlocie, och Zlocie
jakże ja się cieszę, że znów na Ciebie jadę,
znów oczy nacieszę!
Papierów nakupię, wykrojników, stempli
choćbym się miała, pozbyć z domu mebli!
Starego zastawię, dom, ogród i złoto –
Na Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy
jadę znów z ochotą!

I choć portfel piszczy, dzieci w domu płaczą
Me serce w euforii, znów wszystkich zobaczę:
I Craftmania i Scrapki,
Na Strych aż strach wchodzić – te kolory, wzory,
będą mnie uwodzić...
Galeria Papieru nową ma kolekcję,
a dopiero cięłam „na całe życie lekcję“!
Studio 75, Magiczna, Rapakivi – jak zawsze zachwyci,
Lemoncraft zadziwi!

Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy
to wydarzenie takie, że nie ma odmowy!
Co tam San Escobar czy tam w Alpach narty,
gdy tu foamiranu pokaz jest otwarty!
Już ręce zacieram, już pędzę po kwiaty,
wstążki jeszcze chciałam i kupić brokaty!
Nakręcona tłumem, pędzę na warsztaty,
na bilet powrotny pożyczę od taty...

I gdy do domu dotrę, opadnę z torbami,
głowa pękać będzie naładowana pomysłami,
minął X. Ogólnoplski Zlot Scrapbookingowy
Kredyt trzeba spłacić, czekać na Zlot nowy!

A oto moja 1/3 zlotowych szaleństw i wygranych :)

I ja z Agatą,
dzięki której w ogóle pojechałam na zlot :*



1 komentarz:

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger